Powered By Blogger

Thursday, December 8, 2011

HAZIM HASSAN:)

He is a good friend yett a great friend.
yeahhh. Harini dia ad bagi aku smthing. Smthing yang akan aku simpan. Smthing yang aku sangat hargai.
Smthing yg penting. Iaitu nasihat. Ajim aku akan igt tau sbb tu aku post dlam blog aku
akan kekal smpai bila2:)


'Mmg lah kene study cam gila babi dulu baru boleh score. Aku watlek watpeace je bab2 study overseas ni danny. Ive always remind myself yg jangan terlalu menaruh harapan yg tinggi, just buat sehabis baik n if kalau Allah sayangkan kau, dia akan bagi. Semua nikmat ni Allah punya, so sentiasa memohon kepada yang maha Esa.'
                                                                                                                                                                                     *ajimss.

'KAWAN SAMPAI MATI'